7 תשובות
למה לא?
שיבוא לבד? לא מכבד
תכירי אותה שם
ברור תבואי, ולא נראה לי שאת צריכה לשים צ'ק (אבל תשאלי את חבר שלך), בכל מקרה את באה איתו
בואי, תתנהגי כאילו את מכירה אותה ויהיה נחמד
לא לבוא
בטח תלכי תכירי את המשפחה שם ותשימי צק מכובד.
שואל השאלה:
אבל זה ממש מביך אותי אפילו שאני יודעת שאולי אני צריכה ללכת. אני גם בחייך לא הייתי בחתונה :/
אנונימית
למה לא? תלכי תהני תכירי אותם בחתונה זה יהיה נחמד ואחותו תאהב אותך על זה גם שבאת
באותו הנושא: