8 תשובות
שואל השאלה:
זה האמת נשמה .
קודם כול נפלת על כאלה כי אני ממש לא כזה ויש מלא שלא כאלה.

דבר שני, מצטער לשמוע שמצאת מפגרים.

דבר שלישי במקום להתלונן תמיד אפשר פשוט לומר להם אני לא מחפשת את זה ולעבור הלאה
נראה שלפי השאלות שלך את עצבנית~
אבל אין סיבה להכליל את כל המין הזיכרי בעולם
מסכנה נפלת על מאנאייק
*הכללה*!!
למה רק בנים
וואי וואי הלילה תוקפים אותנו
תהני לך להכליל
/..