15 תשובות
1.טייץ זה יפה
2.יכולה גם גינסים למשל
2.יכולה גם גינסים למשל
אנונימי
שואל השאלה:
חברות שלי אומרות אין לך סטייל את תמיד עם טייץ וחולצה
חברות שלי אומרות אין לך סטייל את תמיד עם טייץ וחולצה
אנונימית
אם את ככ רוצה אלגנטי לבשי מכנסיים מחוייטות וחולצות מכופתרות אפשר עם סריג בחורף זה יפה
לא הבנתי מה הבעיה בטייץ וחולצה?
שמלה
אנונימית
חוץ מזה אם את אוהבת ללכת ככה ונוח לך אז מה זה משנה?
מה הבעיה בטייץ וחולצה
^בדיוק
שואל השאלה:
לא יודעת מה הבעיה בזה, פשוט כולם אומרים לי שזה לא יפה ללבוש תמיד טייץ
לא יודעת מה הבעיה בזה, פשוט כולם אומרים לי שזה לא יפה ללבוש תמיד טייץ
אנונימית
שואל השאלה:
אם זה קשור אני בת 17
אם זה קשור אני בת 17
אנונימית
אז כולם יכולים לקפוץ
אם נוח לך ואת אוהבת את זה למה שלא תלבשי את זה
אם נוח לך ואת אוהבת את זה למה שלא תלבשי את זה
לא חושב שהגיל משנה...בכל מקרה אז שיגידו אני לא חושב שיש בזה משהו לא יפה ואם אין לך בעיה עם זה שיתפוצצו
הייתי רושם משהו אבל מספיק הנק אמינות שלי סובלות
הייתי רושם משהו אבל מספיק הנק אמינות שלי סובלות
אז אני ארשום
שיזדיינו, תלבשי טייץ מה אכפת לך. אם הן לא רוצות ללבוש טייץ שלא ילבשו
אם את רוצה להמשיך ללבוש תלבשי
בסופו של דבר זה נוח ואת אוהבת אז למה לא
שיזדיינו, תלבשי טייץ מה אכפת לך. אם הן לא רוצות ללבוש טייץ שלא ילבשו
אם את רוצה להמשיך ללבוש תלבשי
בסופו של דבר זה נוח ואת אוהבת אז למה לא
סתם רוצים שתביעי יותר סטייל,אין בעיה אבל ללכת עם טייץ וחולצה. לא כולם חייבים להתעסק בלבוש כל הזמן.
נ.ב את לובשת שחור זה מספיק סטייל
נ.ב את לובשת שחור זה מספיק סטייל
אין בעיה בטייץ וחולצה פשוט יותר יפה לגוון בלבוש
באותו הנושא: