8 תשובות
שואל השאלה:
באחד המקצועות יש לי מועד ב בגלל שנכשלתי אבל אני ממש חוששת גם מזה :(
יכולים להשאיר אותי כיתה בגלל 3 נכשלים?
אנונימית
אני לא חושבת שיכולים לעשות את זה
לא ניראלי שתשארי כיתה תלוי כמה נכשלים יש לך.
אנונימי
לא משאירים כיתה כל כך בקלות, אין מה לדאוג.
אנונימי
שואל השאלה:
אני בכיתה י
אבל זה היה סתם רק מבחנים לא בגרות או מתכונת יוכלו להשאיר אותי?
בכללי אני ילדה טובה לא עושה בעיות ושקטה
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי 2 נכשלים כרגע בתעודה וביןם שלישי עוד מבחן שאני לומדת אבל אני ממש מפחדת להיכשל כי זה יעשה לי גם נכשל בתעודה כי אני לא יודעת כלוםם
אנונימית
אל תדאגי, אני באמת לא חושבת שעל 2 נכשלים (וגם לא 3) ישאירו אותך כיתה.
בהצלחה במבחן שלך בשלישי :)
שואל השאלה:
תודה
אני ממש מקווה שלא משאירים על דבר כזה
אנונימית