8 תשובות
שתי הרבה מים...תנסי אולי להיכנס בשקט לחדר
כנסי וקחי את זה עזבי אותך משטויות
מתפוצץ?! אוי ואבוי. תשמעי אד שירן והתרחקי מהמכשירים ומהקרינה. לכי לטבע, תאכלי קצת צמחים יפים ונחמדים. בהצלחה!
שואל השאלה:
^^אני לא יכולה זה גם במגירה כלשהי וזה עושה רעש..
^^אני לא יכולה זה גם במגירה כלשהי וזה עושה רעש..
אנונימית
שואל השאלה:
מה^^
מה^^
אנונימית
תשתי מים ולכי לישון תקומי כמט חדשה
כמו*
תנסי לעזוב את הפלאפון וכל מכשיר אחר
תשתי קצת מים פה ושם
תנוחי
אל תתאמצי
תנשמי אוויר צח שהוא לא מזגן
תשתי קצת מים פה ושם
תנוחי
אל תתאמצי
תנשמי אוויר צח שהוא לא מזגן
באותו הנושא: