5 תשובות
מסכימה
אנונימית
כן מפריע לי שהפכו את ההמנון לשיר פופ כי זה בכל זאת לא מכבד אבל נניח שזה בסדר- השיר פשוט לא טוב.
וסורי דעה לא פופולארית אבל עומר אדם פשוט לא יודע לשיר אין לו קול לזה די תפרוש
וסורי דעה לא פופולארית אבל עומר אדם פשוט לא יודע לשיר אין לו קול לזה די תפרוש
מזעזע
התקווה זה הסמל שלנו, הגאווה שלנו
לדעתי אף אדם לא יכול לשנות את הלחן והסגנון של זה
הכי יפה זה המקורי
מה שהם עשו זה קישקוש לגמרי
התקווה זה הסמל שלנו, הגאווה שלנו
לדעתי אף אדם לא יכול לשנות את הלחן והסגנון של זה
הכי יפה זה המקורי
מה שהם עשו זה קישקוש לגמרי
גרוע משפיל עצוב
זה מזעזע, לא מכבד ומשפיל עבורנו כאזרחים במדינת ישראל.
תועבה
תועבה
באותו הנושא: