13 תשובות
סתימות
יעשו לך צילום בשביל לראות מה המצב
וסתימות כנראה
אם את מצחצחת סך הכל בסדר ואין לך שיניים חרא כמו שלי לא נראה לי יקרה מעבר
אל תדאגי
זה באמת לא נורא וזה טוב שאת חושבת על זה ברצינות, עדיף לטפל בבעיות (אם יש) עכשיו. רק אומרת שלחורים לוקח הרבה יותר זמן להתפתח ממה שחושבים, אז שוב אל תלחצי אין לך ממה.
וסתימות כנראה
אם את מצחצחת סך הכל בסדר ואין לך שיניים חרא כמו שלי לא נראה לי יקרה מעבר
אל תדאגי
זה באמת לא נורא וזה טוב שאת חושבת על זה ברצינות, עדיף לטפל בבעיות (אם יש) עכשיו. רק אומרת שלחורים לוקח הרבה יותר זמן להתפתח ממה שחושבים, אז שוב אל תלחצי אין לך ממה.
שואל השאלה:
יהיו לי שיניים מלאות סתימותת וגם אני צריכה גשר כנראה :((
יהיו לי שיניים מלאות סתימותת וגם אני צריכה גשר כנראה :((
אנונימית
שואל השאלה:
made in heaven ^^^ אני חושבת במקרה שלי זה הרבה יותר גרוע ממה שאתה יכול לדמיין :(
made in heaven ^^^ אני חושבת במקרה שלי זה הרבה יותר גרוע ממה שאתה יכול לדמיין :(
אנונימית
עדיף לך ללכת כמה שיותר מהר מאשר לפחד שיעשו לך סתימות ולחכות עם זה והמצב רק יתדרדר
אנונימית
הלו אני בת ):
תראי אני לא הייתי אצל רופא שיניים מכיתה א עד סוף כיתה ו, ואז הייתי צריכה לעשות כמה סתימות וטיפול שורש. ושוב מזכירה שיש לי נטייה מזעזעת לחורים בשיניים (אני הכי מקפידה ובכל זאת כל חצי שנה מגלים לי לפחות חור אחד).
תאמיני לי שבכל דבר אפשר לטפל, במיוחד כשאת צעירה ובתכלס לא היה כל כך הרבה זמן לשיניים שלך "להיהרס" (שוב, זה לוקח הרבה זמן).
תראי אני לא הייתי אצל רופא שיניים מכיתה א עד סוף כיתה ו, ואז הייתי צריכה לעשות כמה סתימות וטיפול שורש. ושוב מזכירה שיש לי נטייה מזעזעת לחורים בשיניים (אני הכי מקפידה ובכל זאת כל חצי שנה מגלים לי לפחות חור אחד).
תאמיני לי שבכל דבר אפשר לטפל, במיוחד כשאת צעירה ובתכלס לא היה כל כך הרבה זמן לשיניים שלך "להיהרס" (שוב, זה לוקח הרבה זמן).
שואל השאלה:
סליחה שקראתי לך בתור בן
ואני לא הכי מקפידה לצחצח שיניים רק לאחרונה התחלתי להקפיד לצחצח בבוקר וזהו לא יותר מצחצחת עדיין חושבת ככה?
סליחה שקראתי לך בתור בן
ואני לא הכי מקפידה לצחצח שיניים רק לאחרונה התחלתי להקפיד לצחצח בבוקר וזהו לא יותר מצחצחת עדיין חושבת ככה?
אנונימית
חחח הכל טוב (:
אני גם פעם לא הקפדתי בכלל, בפעמים שכן צחצחתי.
ואת יודעת זה לא משנה כמה "גרוע" המצב שלך, בהכל אפשר לטפל. ליטרלי הכל. באמת שאין לך ממה לדאוג. אז תהיי אמיצה ותקבעי לך תור לרופא שיניים! (טיפ: אצלי לפחות אפשר לשאול את המזכירות שם מי הרופאים הכי נחמדים)
אני גם פעם לא הקפדתי בכלל, בפעמים שכן צחצחתי.
ואת יודעת זה לא משנה כמה "גרוע" המצב שלך, בהכל אפשר לטפל. ליטרלי הכל. באמת שאין לך ממה לדאוג. אז תהיי אמיצה ותקבעי לך תור לרופא שיניים! (טיפ: אצלי לפחות אפשר לשאול את המזכירות שם מי הרופאים הכי נחמדים)
שואל השאלה:
טוב תודה רבה את מדהימה!!!
טוב תודה רבה את מדהימה!!!
אנונימית
שמחתי לעזור❤
שלחי לי הודעה אם יש לך חששות / פחדים
שלחי לי הודעה אם יש לך חששות / פחדים
סתימות...ויבדקו כמה חורים יש
שואל השאלה:
כן אבל מה יעשו שיטפלו בהםם
כן אבל מה יעשו שיטפלו בהםם
אנונימית
זה בחינם תנצלי את זה .....
באותו הנושא: