5 תשובות
לא, ושמחה בשבילך שיש לך חברים שאת אוהבת :)
לא יודעת אם מוזר אבל שמחה בשבילך
זה חמוד רצח מה מוזר בזה?
אנונימי
לא, הלוואי עליי חברה כמוך )':
הלוואי שחברים שלי היו אוהבים אותי ככה