2 תשובות
כן.
2T
עדיין יוכלו להוריד נקודות אמינות משום שהורדת הנקודות מתבצעת באופן אוטומטי על ידי שליחת פקודה למערכת שיודעת לזהות לאיזה משתמש השאלה שייכת.