9 תשובות
ואולי את לא יכולה לדעת בוודאות
אל תגידי כלום, זה כנראה הוציא אותה מהארון ואם היא תהיה מוכנה היא תגיד לך
כיף לה לאהוב בנים זה לא משהו
שואל השאלה:
גם למה שיהיה לה דגל הגאווה אם היא סטרייטית כאילו..
גם למה שיהיה לה דגל הגאווה אם היא סטרייטית כאילו..
אנונימית
לתמיכה? בכל מקרה תתנהגי כיאלו לא ראית את זה
תשאלי אותה
אל תגידי כלום .. כנראה התחרטה .
שואל השאלה:
היא לסבית כאילו?
היא לסבית כאילו?
אנונימית
לא חושב סתם יצאה מוזרה
באותו הנושא: