11 תשובות
היי הייתי עושה החלקה
אם זה מה שיגרום לאושר שלך תעשי בלי לחשוב פעמיים.
כן תעשי זה ישקם לך את השיער אז למה לא
אם תמיד יש לך בעיות עם השיער ואת מרגישה שזה מה שיגרום לך להרגיש טוב יותר עם עצמך אז לכי על זה
כן תעשי אבל תבדקי קודם איך הוא נראה עם מחליק ואם את אוהבת
הייתי מנסה ללכת לספר ולהתייעץ איתו מה אפשר לעשות ובאיזה קרמים להשתמש בשביל שהשיר יהיה נורמלי ואם לא היה עובד הייתי עושה החלקה
לא הייתי עושה. כל החלקה הורסת את השיער ברמות. את לא מבינה כמה זה יהרוס לך בעתיד. עוד חס וחלילה זה יתחיל לנשור. את תצטערי על זה מאוד תאמיני לי. אני מניחה שיש לך שיער מתולתל, אז תדעי, שזה באמת ממש קשה לשמור עליו (שמעתי מהרבה אנשים), אבל זה גם מאוד מאוד יפה בסופו של דבר. תקני מרככים מתאימים לשיער הזה וקרמים מיוחדים. אני מבטיחה לך שזה פי 100 עדיף על החלקה.
שואל השאלה:
באירועים וכאלה אני עושה פן, אז אני יודעת איך השיער נראה והוא הרבה יותר נורמלי
באירועים וכאלה אני עושה פן, אז אני יודעת איך השיער נראה והוא הרבה יותר נורמלי
אנונימית
שואל השאלה:
הלכתי כבר להתייעצות וניסיתי את התכשירים אבל זה לא עשה לי טוב לשיער
הלכתי כבר להתייעצות וניסיתי את התכשירים אבל זה לא עשה לי טוב לשיער
אנונימית
שואל השאלה:
הלוואי והיה לי שיער מתולתל, יש לי שיער גלי כזה אבל הבעיה זה או שהשיער פשוט לא מסתדר או שיש לי מלא שוונצים, ובשוונצים הכוונה לא לכמה שיערות לממש כל השיער מלא בשוונצים ולא הקטנים האלה שאפשר לסדר אלא ממש שיערות באורך 4-5 סמ שזה הרבה יותר קשה לשלוט ולהסתיר
הלוואי והיה לי שיער מתולתל, יש לי שיער גלי כזה אבל הבעיה זה או שהשיער פשוט לא מסתדר או שיש לי מלא שוונצים, ובשוונצים הכוונה לא לכמה שיערות לממש כל השיער מלא בשוונצים ולא הקטנים האלה שאפשר לסדר אלא ממש שיערות באורך 4-5 סמ שזה הרבה יותר קשה לשלוט ולהסתיר
אנונימית
שואל השאלה:
מבחינה כספית אין לי בעיה בכלל, וניסיתי כבר כל מיני קרמים\ספריי\תכשירים כאלה ואחרים שהציעו לי וזה לא עזר או רק החמיר את המצב.
אני בכללי לא בעד לעשות החלקה אבל אני כבר באמת אובדת עצות
מבחינה כספית אין לי בעיה בכלל, וניסיתי כבר כל מיני קרמים\ספריי\תכשירים כאלה ואחרים שהציעו לי וזה לא עזר או רק החמיר את המצב.
אני בכללי לא בעד לעשות החלקה אבל אני כבר באמת אובדת עצות
אנונימית
באותו הנושא: