6 תשובות
הדרך הכי טובה להעלים עיגולים שחורים מהניסיון שלי זה בטיפול בלייזר
פעם היו לי הרבה עיגולים שחורים בבית השחי כי גילחתי הרבה והייתי עושה שעווה וזה היה עוזר אבל עדיין היו רואים אותם
ואז לפני שנה וחצי התחלתי לייזר ועכשיו אין לי עיגולים שחורים שם בכלל
שעווה או לייזר ממש עוזר
שמעתי על תפוח אדמה
בכל מקרה עדיף לא לעשות פילינג אחרי שאת גילחת הרבה יותר עדיף לעשות לפני הגילוח אבל גם אז בעדינות כי זה עור רגיל בהצלחה(:
בת כמה את?לייזר הכח טוב
אנונימי
לא עושים פילינג אחרי גילוח זה פשוט מוריד את כל הפואנטה בפילניג
פילינג עושים לפני גילוח כדי שיצא לך גילוח קרוב לעור ולא היה שערות כלואות
ותפסיקי גם להשתמש בדאודורנט עם אלומיניום
שואל השאלה:
^^13
אנונימית