4 תשובות
תכתבי לה שאת ממש מצטערת ושאת מקווה שהוא ירגיש טוב, שיהנו איתו וזה. תכתבי לה שאת אוהבת אותה ושאת איתה ותומכת בה ואם היא רוצה לדבר על כל דבר את תהיי שם והיא יכולה לפנות אלייך מתי שבא לה.
אחר כך תנסי להעביר את הנושא למשהו נחמד, נגיד תשלחי לה מימס מצחיקים או סרטוני כלבים חמודים או כל דבר שאת חושבת שירים לה את המצב רוח. לפעמים רוצים לדבר על דברים לא קשורים
אחר כך תנסי להעביר את הנושא למשהו נחמד, נגיד תשלחי לה מימס מצחיקים או סרטוני כלבים חמודים או כל דבר שאת חושבת שירים לה את המצב רוח. לפעמים רוצים לדבר על דברים לא קשורים
שאת תמיד שם בשבילה. מידי פעם תשאלי אותה איך היא. תבקרי אותה עם גלידה או משהו. כל הזמן תדברי איתה ותדאגי לה גם אם זה נראה לך מציק כי המצב שלה יכול להתדרדר וזה יכול להיות מסוכן. תני לה להרגיש בטוחה איתך ושאת אף פעם לא תעזבי (אל תפגעי בה!!!)
שלחי לה שיר או תכתבי מהלב מהחוויות שלך ממה שאת למדת בחיים אם את צרכה עזרה מפורטת יותר את יכולה לפנות אליי בפרטי
בתור אחת שסבא שלה נפטר וסבתא שלה עם סוג של סרטן אני חושבת שלא צריך באמת לכתוב מגילה, פשוט להדגיש לה כמה שאת לצידה בכל דבר וכל דבר אבל באמת שכל דבר אפשר לפנות אלייך. ו תציעי לה כמה שיותר לבוא אלייך ולבלות איתה זה ממש עוזר להסיח את הדעת
אנונימית
באותו הנושא: