7 תשובות
כנראה כי זה מביך לך להסתכל למישהו בעיניים אז אתה צוחק
אתה פשוט מובך או שאתה ממש אוהב לצחוק ולצחוק זה טוב
שואל השאלה:
איך לטפל בזה
אנונימי
אני חושבת שפשוט תסתכל לו על הגבות או האף למרות שנראלי זה יצחיק אותך יותר או שתעשה את עצמך קושר סרוכים
תנסה להתאפק
שואל השאלה:
אבל אז אני פשוט אחייך כמו קריפ
אנונימי
תחשוב כזה על דברים עצובים כשאתה רוצה להיות רציני לי אישית זה עוזר