אני בקטע עם מישהו ואני מתכתבת איתו כבר חודש וחצי יקרה משהו....
אני בקטע עם מישהו שגדול ממני ב3 שנים ואנחנו מתכתבים כבר חודש וחצי ולא ראיתי אותו מאז הפעם שנתתי לו את המספר שלי ואני לפני שבועיים אמרתי לו שהוא מוצא חן בעניי ורביעי לצאת לדייט ומאז זה לא יצא לפועל כמה הוא בצבע והוא עושה קורס הכנה ללוחם ואמר לי שעוד חודש הוא מסיים ואז נוכל להפגש ופשוט ניקח את זה לאט לאט ועבר יומים והוא לא כתב לי "מה שלומך" או "בוקר טוב" ואני רוצה לראות אם הוא מנסה לנפנף אותי בגלל זה לא כתבתי לו אני אתם חושבים שהוא מנסה לנפנף אותי או שבגלל הצבא הוא לא כותב לי כי בקושי מותר לו להיות בטלפון