11 תשובות
שמונה שנים של חרא, ועדיין אין נייר בשירותים..אבל יכול להיות שזה לא קשור לכל בית ספר כי אנחנו המצאנו את זה כי תמיד לא היה לנו נייר בשירותים אז ...
8 שנים לקח לנו לגמור
אנונימית
שואל השאלה:
ס"ג
ס"ג?!
איזה ענתיקה
אנונימית
שואל השאלה:
מה
שואל השאלה:
הבית ספר שלי מלפני איזה 30 שנה אבל אני פא הולכת לרשום ענתיקה על החולצה
ס''גרנו משמרת של 8 שנים
"אתם יכולים לס"גור את הווילונות שיסתירו לי את הנוף המקסים אני לא מתגעגע/ת ליסודי, עכשיו כשאני בעל יסודי"
אנונימית
^
זה טוב רצח
לקח לנו 8 שנים לגמור
זה קצת סןטה אבל ראיתי בטיקטוק