4 תשובות
יש שם שמלות מהממות אבל לא תמיד הן מגיעות כמו בתמונה תסתכלי טוב בביקורות
אף פעם לא קניתי משיאין אבל יש שם
כעיקרון יש שם ביקורות, אני אישית לא הייתי קונה אבל לכי תדעי אולי הם יפתיעו :)
(תתנו לי פרח פליז!)
(תתנו לי פרח פליז!)
קניתי מכנס מאוד מכובד.
האיכות לא משהו .. (אחמ , המחיר)
אבל יחסית למחיר זה סבבה לגמרי..
וגם.. שרואים את זה זה נראה מאוד איכותי.
האיכות לא משהו .. (אחמ , המחיר)
אבל יחסית למחיר זה סבבה לגמרי..
וגם.. שרואים את זה זה נראה מאוד איכותי.
באותו הנושא: