5 תשובות
נס קפה?
אנונימית
שקמים בחמש בבוקר למעגל בוקר ובדרכ שותים קפה/שוקו/תה וכו'
כשיושבים בבוקר עם קפה ועוגיות ומדברים על משהו חינוכי שקשור לנושא של היום במסע
משהו לא כיף
חח בדיוק^
באותו הנושא: