10 תשובות
תלוי איפה את משתמשת. אני שמה על ריסים כל לילה וראיתי שינוי אחרי כמה ימים-שבוע ותוך שבועיים כבר ממש.
לשיער לא ממש ראיתי שינוי כי השיער שלי ארוך אבל אם תתמידי נראה לי שתוך כמה חודשים
שואל השאלה:
אני עושה כל לילה בריסים וגבות כבר חודש אני לא רואה שינוי....
אני עושה משהו לא בסדר? למה אין שינוי
אנונימית
תפרטי לי איך את עושה
ואם אין לך בכלל ריסים או גבות אז אני לא יודעת כמה זה עובד, השמן קיק יכול להגביר תוצאות או לחזק את הקיים אבל אם נגיד אין לך גבות לא חושבת שהוא יכול לעזור אבל שווה לנסות
שואל השאלה:
בהתחלה עשיתי במברשת עברתי לבלונס מקלוני ועכשיו עושה עם אצבע

יש לי גבות וריסים אבל אני לא יודעת למה אני לא רואה תוצאות
אנונימית
אני לא יודעת מה את עושה לא נכון אז אני אסביר לך מה אני עושה.

קניתי מברשת מסקרה נקייה וכל לילה אני טובלת את השערות שלה בבקבוק ומנערת טיפה, מורחת על הריסים כאילו אני שמה מסקרה רגילה (אותו דבר על הגבות) והולכת לישון עם זה.
בלילה זה נספג לשיער ואת נשארת עם זה 7-8 שעות. אחר כך בבוקר אני שוטפת את הפנים ועל הדרך זה גם מוריד את השאריות של השמן.

אולי את שמה ואז מורידה ישר?
שואל השאלה:
אני מורחת והולכת לישון עם זה
אולי בגלל שהפקק של הבקבוק שלי נשבר קצת אולי בגלל זה?
אז כאילו הבקבוק נשאר חצי פתוח
אנונימית
לא חושבת, מקסימום תנסי לערבב קצת לפני השימוש. באמת שאין לי מושג כי נשמע שאת עושה הכל כמו שצריך. ניסיתי לחפש כתבה בגוגל אבל לא ממש מצאתי, אולי אם תחפשי יותר זמן תמצאי משהו שיוכל לעזור לך
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית