4 תשובות
גםלי קרה היום..
להתנצל ולהגיד לה שפשוט היית עצבנית היום ולא התכוונת (:
תתנצלי במכתב ארוך מהלב, תקני לה איזה משהו חמוד
להתנצל, ולספר מה הבעיה שגורמת לך להתנהג ככה
היא תבין, היא חברה טובה ואולי היא גם תרצה לעזור:-)
אם קשה לך דברי איתי בעזרת המחשב או מהנייד תשלחי
לה מסרון..
כי חבל שהיא תחשוב שאת כועסת עליה והיא הסיבה, זה
לא הרגשה נחמדה להרגיש אשם, זה פוגע במצפון שלך
אם לא תעשי את זה אז סליחה, מכתב או משהו.. ואולי גם ממתק קטן ונחמד:-)
היא תבין, היא חברה טובה ואולי היא גם תרצה לעזור:-)
אם קשה לך דברי איתי בעזרת המחשב או מהנייד תשלחי
לה מסרון..
כי חבל שהיא תחשוב שאת כועסת עליה והיא הסיבה, זה
לא הרגשה נחמדה להרגיש אשם, זה פוגע במצפון שלך
אם לא תעשי את זה אז סליחה, מכתב או משהו.. ואולי גם ממתק קטן ונחמד:-)