5 תשובות
קצת קצר
אנונימית
שואל השאלה:
כן זה שיר קצת קצר
אני דווקא אהבתי אבל בקטע של הבית ה2 אז במשפט "ובואי נשלים" הייתי מחליפה את ה"משלים" ל"תשלימי" כאילו "ובואי תשלימי".
ככה זה נשמע לי יותר טוב והגיוני בעיניי אבל חוץ מזה זה זה מדהים. ועיוורת*
אנונימית
מהמם
WFM
השם מהמם,
שיר מעלף במיוחד המשפט:
" אם אני הגבר שאת אוהבת "