5 תשובות
כי שינית את השאלה
שואל השאלה:
לא הבנתי את ההקשר
לא הבנתי את ההקשר
כן, יש דברים שלא מסתדרים וזה הכי בסדר בעולם.
כן ברור זאת בחירה שלך זכותך וכן להפך :)
זה ממש בסדר, הכל טוב.
באותו הנושא: