9 תשובות
אני בן, אני יותר אוהב שיער ארוך, אבל זה תלוי בך, מה שאת חושבת שיותר יפה תעשי.
אל תתפשרי אבל על השיער שלך.
אל תתפשרי אבל על השיער שלך.
שואל השאלה:
העניין הוא שאם הוא ארוך אז הוא קצת נפוח לפעמים ומרגיש לי שזה ממש הורס לי את היופי מצד שני ארוך זה מיוחד לא לכולם יש אורך שיער כזה
תודה לך
העניין הוא שאם הוא ארוך אז הוא קצת נפוח לפעמים ומרגיש לי שזה ממש הורס לי את היופי מצד שני ארוך זה מיוחד לא לכולם יש אורך שיער כזה
תודה לך
אנונימית
אם זה באמת חשוב לך תעשי
אל תגזירי את השיער רק בשביל לעשות החלקה יש שמנים שאפשר להשתמש בהם שעוזרים לשיער נפוח מסכות שמפו מיוחד יש מלא דבים חוץ מהחלקה שגם זולים יחסית כדי לך לנסות קודם אותם
שיער קצר יפה גם ארוך כל אחת ומה שמתאים לה ומה שהיא אוהבת תחשבי עם את רוצה להסתפר אפילו כמה ימים אל תמהרי אם את מתחליטה שאת רוצה שיער קצר שאת אוהבת אז לכי על זה בכל מקרה גודל אחרי כמה חודשים אבל אל תסתפרי רק בשביל החלקה
שיער קצר יפה גם ארוך כל אחת ומה שמתאים לה ומה שהיא אוהבת תחשבי עם את רוצה להסתפר אפילו כמה ימים אל תמהרי אם את מתחליטה שאת רוצה שיער קצר שאת אוהבת אז לכי על זה בכל מקרה גודל אחרי כמה חודשים אבל אל תסתפרי רק בשביל החלקה
אנונימית
נורא תלוי בבנאדם..
תנסי לעשות לך את השיער קצר ותראי אם יפה לך..
בכללי אם הוא נפוח וזה עדיין שתגזרי לדעתי
תנסי לעשות לך את השיער קצר ותראי אם יפה לך..
בכללי אם הוא נפוח וזה עדיין שתגזרי לדעתי
תראי אני לא יודע איך השיער נראה עלייך, רק את יכולה באמת לדעת...
לא כדאי החלקה אני עשיתי והשיער האמיתי שלי מאוד נפוח, אני מתחרטת, עבר הרבה זמן וצמח לי רק השורש והלמטה ועכשיו השיער שלי ממש נפוח, עשיתי את ההחלקה בתחילת שנה, אני ממש מתחרטת כי אהבתי תלתלים וזה ממש הרס לי את השיער
אם הוא נפוח בטבעי שלו (ולא בגלל נזק) אז תספורת רק תעשה אותו יותר נפוח. בעיניי לא כדאי לעשות החלקה, זה כמעט אף פעם לא נראה טבעי.. אולי תנסי לגזור קצוות ולהחליף את המוצרים שאת משתמשת בהם לדברים יותר איכותיים שמתאימים לשיער שלך? קרמים, מסיכה וכו'..
תודה רבה על הפרח