6 תשובות
אם אני אדע שזה באמת אבוד אז אעבור הלאה
זה קרה לפני כמה חודשים
חח די שקעתי בכל נושא אז לא יודעת מה להגיד
איך אנשים מסוגלים להמשיך הלאה זה לא עובד ככה
חח די שקעתי בכל נושא אז לא יודעת מה להגיד
איך אנשים מסוגלים להמשיך הלאה זה לא עובד ככה
אהיה עצובה, ואמשיך הלאה.
אשמח כי אם אותו בן אדם ניתק איתי קשר לא מגיע לו להיות בחיים שלי
שואל השאלה:
אתם יכולים להסביר מה הרגשתם באותו רגע איסה סוג של עצבות זאת הייתה?
אתם יכולים להסביר מה הרגשתם באותו רגע איסה סוג של עצבות זאת הייתה?
אנונימי
זה קרה לי אני נישברתי לא היה יום שלא בכיתי במשך קרוב לחצי שנה אני לא הפסקתי לבכות והיום עבר שנתיים ועדין אני לא מצליחה להמשיך הלאה ומנסה לחזור עליו כי אני לא מסוגלת בלעדיו
אנונימית
באותו הנושא: