התחברות
הרשמה
באלי לנסוע לאנשהו כדי להכיר מישהי או מישהו, אם אני אסע עם חברה זה מוזר?
כאילו אני נוסעת בשביל עצמי אבל באלי להכיר מישהו/י, להגיד לחברה טובה שלי שבאלי להכיר מישהי ואם באלה לבוא איתי(היא לא יודעת שאני בי)
27 במאי 2021, 18:48
נסיעה
הכרויות
ידידות
קשרים
בילויים
2 תשובות
לכי על זה .. (:
Ben
לא אבל עדיף לבוא עם 2 שהם יוכלו להשאיר אתכן לבד
אנונימית
באותו הנושא:
באלי להכיר פה חברה טובה מישהי פה רוצה להכיר?
רוצה לנסוע לאנשהו בחופשת סוכות אבל כל המלונות דורשים אשראי ואין לי רעיונות?
אני יוצאת לאנשהו ורוצה להכיר בנים מה הם אוהבים?
באלי להכיר מישהי כמוני איפה מוצאים כזה דבר?
קרה לכם שתכננתם לצאת עם חברים לאנשהו, אפילו לנסוע איתם לאנשהו ואז ברגע האחרון ביטלתם כי סתם לא היה לכם חשק?
אני צריכה עוד כמה ימים לנסוע לאנשהו ואני שוחרת
אני צריכה לנסוע לאנשהו באוטובוס ולא ישנתי אני מפחדת שאני ירדם באוטובוס מה לעשות?
באלי להכיר מישהי עיוורת הבעיה שאני לא יודע איפה למצוא אותן מה לעשות?
באלי להכיר חברים חדשים מי רוצה להכיר אותי?
אני צריכה לנסוע לאנשהו מחוץ לעיר 30 דקות בערך ממני תירוץ להורים?
נגמר לאחותי המלווה ואנחנו רוצות לנסוע לאנשהו רעיונות?