התחברות
הרשמה
מה אני צריכה להביא איתי בשביל לעשות רב קו בתחנה מרכזית?
27 במאי 2021, 17:34
תחבורה ציבורית
אוטובוסים
תחנה מרכזית
אוטובוס
באר שבע
4 תשובות
כסף. הורים. ת.ז (אם יש)
ב
ברבורית סקסית
אם את מתחת ל 16 אז הורים
A
ANTER
כלום לדעתי.
R
ROCK STAR
נראלי כסף
ט
טֹוהַר
באותו הנושא:
מה לפי דעתכם צריכה מפלגה בשביל להביא לשלום?
אם אני הולכת לבית מרקחת בשביל לקנות תרופות ללא מרשם, אני עדיין צריכה להביא איתי את הכרטיס קופת חולים?
אם אני טסה לבד לאילת (בת 15) מה אני צריכה להביא איתי לטרמינל?
אם אני צריכה להביא חבילה בשביל מישהו אחר מהדואר אני צריכה להביא את התעודת זהות שלו?
אם אני רוצה להביא חברה לשיעור נהיגה אני לא צריכה להגיד למורה פשוט שתבוא איתי לשיעור?
בשביל להוציא טופס ירוק אני צריכה להביא תעודת זהות?
מי ייכול להביא לי תכונות שאני צריכה לשפר בשביל ראיון להתקבל לכיתת, מבר?
אם אני מזמינה כרטיס לסרט מהכרטיס אשראי אני צריכה להביא איתי את הכרטיס?
היום אני עושה פעם ראשונה שיעור פרטי, אני צריכה להביא איתי משהו?
שאני עושה רב קו אני צריכה להביא תמונת פספורט איתי?
יש לי ביום חמישי תור ראשון ללק ג'ל, מה אני צריכה לדעת/להביא איתי/לבקש מהקוסמטיקאית?