16 תשובות
בן זיני וטיי - היי טיי
עדי ביטי - חשה
נועה קירל - אהוב סודי
עדי ביטי - חשה
נועה קירל - אהוב סודי
aint no rest for the wicked
אני עדיין לא כולכך מבינה מה הסגנון שלי עד הסוף אבל אני חושבת שמאז ששמעתי או baba oriley של the who יחסית הבנתי מה אני אוהבת ,זה שיר שמשלב הרבה ממה שאני אוהבת
אני לא ממש יודעת מה הסגנון שלי
אני חושבת ששמעתי את אלבום ok computer ואמרתי לעצמי זה מושלם זה בול מה שאני צריכה לעצמי
אבל לא יודעת מה בדיוק זה אומר
לול הז'אנר האהוב עלי זה רוק אם זה לא היה ברור
אני חושבת ששמעתי את אלבום ok computer ואמרתי לעצמי זה מושלם זה בול מה שאני צריכה לעצמי
אבל לא יודעת מה בדיוק זה אומר
לול הז'אנר האהוב עלי זה רוק אם זה לא היה ברור
אני אוהבת 2 סוגים של מוזיקה
רוק ומטאל- אז אני אכתוב על שניהם
מבחינת הרוק אני חושבת שזה היה light my fire של הדלתות כי דיי גדלתי עליו
ומבחינת המטאל כנראה שזה התחיל עם ace of spades
רוק ומטאל- אז אני אכתוב על שניהם
מבחינת הרוק אני חושבת שזה היה light my fire של הדלתות כי דיי גדלתי עליו
ומבחינת המטאל כנראה שזה התחיל עם ace of spades
bts : boy with luv
sweet child o' mine- guns n' roses
זה השיר שבזכותו התחלתי להיפתח לכל המוזיקה שאני שומעת היום
זה השיר שבזכותו התחלתי להיפתח לכל המוזיקה שאני שומעת היום
seek and destroy
metallica
metallica
animals-אלקטרונית
זה 1 הראשונים מהרוק המתקדם,
camel - rhayader
https://youtu.be/l7esw6stgsi
מדהים+גאוני בצורה פסיכית
הקדים את זמנו
camel - rhayader
https://youtu.be/l7esw6stgsi
מדהים+גאוני בצורה פסיכית
הקדים את זמנו
^סופסוף מישהו שמכיר את camel ,הם אדירים
^
הרבה שגדלו בשנות ה70 וה80 מכירים אותם
חלק מכירים דרך ההורים,כאלה שהשמיעו להם,כאלה שגילו שירים ביוטיוב או נכנסו לרוק המתקדם
יש עוד הרבה להקות רוק מתקדם מעולות:
genesis
jethro tull
king crimson
yes
gentle giant
carmen
amon duul 2 להקה הזויה מ-גרמניה (קשה להכיל בשמיעה 1)
can עוד להקה גרמנית של רוק מתקדם
uk
van der graaf generator
tangerine dream
emerson lake and palmer
rush להקה קנדית מעין שילוב של רוק מתקדם עם רוק יותר קשיח
*************************
זה גדול מהחיים:
u.k. - in the dead of night
https://youtu.be/aexsql56no8
שיר ענק!!
סאונד מדהים
תופים מדהימים
להקת רוק מתקדם שלא מספיק מעריכים ביחס ללהקות כמו:yes ,genesis,king crimson ועוד
הרבה שגדלו בשנות ה70 וה80 מכירים אותם
חלק מכירים דרך ההורים,כאלה שהשמיעו להם,כאלה שגילו שירים ביוטיוב או נכנסו לרוק המתקדם
יש עוד הרבה להקות רוק מתקדם מעולות:
genesis
jethro tull
king crimson
yes
gentle giant
carmen
amon duul 2 להקה הזויה מ-גרמניה (קשה להכיל בשמיעה 1)
can עוד להקה גרמנית של רוק מתקדם
uk
van der graaf generator
tangerine dream
emerson lake and palmer
rush להקה קנדית מעין שילוב של רוק מתקדם עם רוק יותר קשיח
*************************
זה גדול מהחיים:
u.k. - in the dead of night
https://youtu.be/aexsql56no8
שיר ענק!!
סאונד מדהים
תופים מדהימים
להקת רוק מתקדם שלא מספיק מעריכים ביחס ללהקות כמו:yes ,genesis,king crimson ועוד
jobson-wetton "in the dead of night" (the full suite)
https://youtu.be/na4abplxf_w
https://youtu.be/na4abplxf_w
תודה על ההמלצות :)
באהבה,
:)
יש דברים מדהימים ב- 'רוק מתקדם'
:)
יש דברים מדהימים ב- 'רוק מתקדם'
^ תודה על ההמלצות אני אנסה אותם
באותו הנושא: