התחברות הרשמה

זה נראה לכם הגיוני שבכיתי בקטנה בגלל..

בגלל מישהו שהוא ממש חשוב לי ושאני אוהבת אותו ושהוא עובר דיכאון ואף פעם לא ראיתי אותו כך
27 במאי 2021, 16:45
בכימצב רוחדמעות    
3 תשובות
הגיוני, זה כי אכפת לך ממנו
ש
שׁוּשָׁהּ
כן ברור שזה הגיוני
B
Blonda shava
לגיטימי, זה אומר שהוא חשוב לך.
ס
סימפית לעצמי
באותו הנושא:
זה נראה לכם הגיוני שחברה שלי נפרדה ממני בגלל בגידה קטנה ??
הגיוני שבכיתי בגלל הודעה מהבן זוג?
הגיוני שבכיתי בגלל שלא עזרו לי פה בשאלה מסויימת?או שזה המחזור
זה הגיוני שבכיתי עכשיו בגלל שהחתולה שלי חמודה?
הגיוני שבכיתי בגלל זה? כנסו
הגיוני שבכיתי בגלל זה?
זה הגיוני שבכיתי בגלל זה?
נראה לכם הגיוני שאני צריכה לפחד ולהתרחק מבן דוד שלי שהכי קרוב אליי בגלל חברה שלו?
הגיוני שבכיתי עכשיו בגלל זה?
הגיוני שבכיתי בגלל שמתו לי 2 דגים?
הגיוני בגלל שבכיתי הרבה כואבות לי העיניים?