התחברות הרשמה

מהי הסיבה לכך שאלבניה נחשבת מדינה מפותחת ועם רמת חיים גבוהה?

27 במאי 2021, 16:40
מדינותישראלגאוגרפיההעולםחו"ל    
תשובה אחת
יש לה צבא מפותח
ב
בורקסון
באותו הנושא:
קראתי שהמדינה שלנו נחשבת המדינה הכי גזענית בעולם, זה נכון?
ישראל נחשבת מדינה אירופאית?
"מדינה" בלי עצמעות נחשבת מדינה ?
מהי הסיבה לכך שסרביה נחשבת אחת המדינות הכי עשירות ומפותחות בעולם?
אנגליה נחשבת מדינה מפותחת? או שהיא גם נתקעה איפהשהו בתקופה הקומוניסטית/העותמאנית כמו אלבניה?
מה אתם חושבים שישראל צריכה להיות מדינה אירופאית או נחשבת כאסיה?
מהי הסיבה לכך שבריטניה נחשבת המדינה הכי טובה בעולם וכולם רואים בהם מודל לחיקוי?
סין נחשבת מדינה מפותחת או מתפתחת?
אתם ידעתם את זה שאלבניה היא המדינה עם הכי הרבה נשק בעולם?
אלבניה זו מדינה מפותחת?
אם במדינה יש רק בחירות דמוקרטיות, האם היא נחשבת מדינה דמוקרטית?