2 תשובות
עדד מתיי?!
רק פנימיסטיות יבינו
אוכלל
הכניסה רק עם אוכל
(שאני מתלהבת שיש פה עוד פנימיסטית שכל המשפטים שיוצאים לי הם דפוקים חחח)
רק פנימיסטיות יבינו
אוכלל
הכניסה רק עם אוכל
(שאני מתלהבת שיש פה עוד פנימיסטית שכל המשפטים שיוצאים לי הם דפוקים חחח)
אל תאכל את הפרה כי אולי היא אחותך ;)
אנונימית
באותו הנושא: