2 תשובות
פעם סבלתמ מכאבי גרון והייתי אוכלת גלידות וארטיקים כדי להעביר את הכאב וזה עזר לי ממש אבל צריך שזה יהיה קר
^
לי אישית זה עזר מאוד אולי לאחרים זה גם יעבוד