8 תשובות
פשוט להיות על נמוך ולראות סדרה או סרט או אפילו אינסטגרם וכל זה..
I:
לצאת להסתובב בחוץ ולהיות בטלפון
לכי לשולחן בסוף ותהיי בטלפון ואם יש לך חברה שהיא גם לבד או שסתם תציעי לה לשבת ליידך
שואל השאלה:
תודה זה פשוט שאם אני עם אוזניות ושומעת מוזיקה אני שוכחת מכולם שוכחת שאני לבד אז תודה בכל זאת
אנונימית
אולי תבקשי אוזניות מחברה? או לצאת החוצה לשמוע שירים
מבינה אותך
תנסי להצטרף ואם תא עובד לך ואת לא רוצה תציירי או משהו או סתם תהיי בטלפון אם אפשר
להיות באינסטגרם כזה
תשמע שירים עם הרמקול של הנייד בנמוך