3 תשובות
תגידי להם דוגרי זה הכי צודק הם יבינו אותך ואת לא צריכה להתייחס אליהם בכלל
שואל השאלה:
מה להגיד? שאני לא יכולה לבוא? אני יודעת שזה יעשה מלא בלאגן ואין לי כוח לזה אוף
אנונימית
תגידי שיש לך מסיבה במשפחה זה הכי טוב שיש