20 תשובות
לא כי הרבה שונאים את ביבי אז פשוט אל תלבשי אותה
לא
זה סתם מושך צומי
לא זה יצא מהאופנה ב1878
בשביל הצחוק? בדוק מה
ביבי בונה חופשי בגדה המזרחית
אנונימי
כן מדינה חופשית תעשה מה עושה לך טוב
ברור זה לגיטימי מאוד
כדאי לפרסם את זה, אבל לא בשביל צחוק או פוזה.

זאת לא בדיחה: ביבי בדרגה 33.
בוודאי, אין שאלה אפילו.
מיותר אף אחד כמעט לא יבין מה אתה רוצה
לדעתי זה מיותר זה דורש צומי
אם אתה לא רוצה לקבל מכות מביביסטים אז עדיף שלא
אתה
גאון
אתה גאון.
לא
יתנו לך מכות
בשביל מה מיותר (לא בגלל שאני בעד או נגד )
Bia
צומי נקודה.
ביבי הוא לא בונה חופשי הוא רק כלי במשחק שלהם לא יותר מבובה על חוטים