6 תשובות
כן
אנונימית
ברור אחותי
אביטל
שואל השאלה:
שמתי ןמרגיש לי שהנחתי אותו לא טוב, אני לא בבית ואין לי איפה להחליף ואני מרגישה חולשה... זה מלחיץ אותי, מה אפשר לעשות?
שמתי ןמרגיש לי שהנחתי אותו לא טוב, אני לא בבית ואין לי איפה להחליף ואני מרגישה חולשה... זה מלחיץ אותי, מה אפשר לעשות?
אנונימית
רגע אבל ברצינות כן?
אני לא חושבת
באותו הנושא: