6 תשובות
אוי
חרא בנאדם

תנסי להתקדם
תעשי להם אותו דבר baddie
אני מצטערת לשמוע... אני פה אם תרצי לדבר❤
אם זה בגלל מישהו לפחות הוא עשה מה שעשה עכשיו ולא מאוחר יותר שזה היה יכול לפגוע בך עוד יותר
תיתגברי על הכאב שלך מאותו אדם שאהבת בגלל שהוא לא יחזור לחיים שלך בחזרה אם נפרדתם בצורה לא טובה עדיף שתמצאי מישהו שלא יכאיב ללב השביר שלך למרות שאת אוהבת רק אותו אבל את תמצאי מישהו אחר שלא יגרום לך סבל בחיים
אנונימי