8 תשובות
פשוט תגידי לה,אולי היא תיפגע אבל זה לטובתה ולכל מי שמסתובב איתה.
אני לא חושב שזה התפקיד שלך להגיד לה את זה בשביל זה יש לה אמא/אבא כאילו תחשבי זאת הייתה את מי היית מעדיפה שיגידו לך דבר כזה חברה טובה או אמא/אבא?
יכול להיות שיש לה קשקשים ולא כינים , פשוט תהיי ישירה
שואל השאלה:
אבל אני לא מסוגלת להיות לידה
ואז היא סתם נעלבת כשאני מתרחקת
אנונימית
שואל השאלה:
ואני רוצה לומר לה בשביל טובתה
אנונימית
פשוט תגידי לה.
תגידי לה יש לך משהו על הראש והיא תרוץ לבדוק את זה
אנונימית
זה יהיה מעליב אבל יש לך 2 אופציות:
או לומר לה את זה דוך בפנים ולהדגיש לה שזה לטובתה
או לדבר על הנושא בצורה עקיפה ולשלב את זה בשיחה איכשהו