8 תשובות
פשוט תגידי לה,אולי היא תיפגע אבל זה לטובתה ולכל מי שמסתובב איתה.
אני לא חושב שזה התפקיד שלך להגיד לה את זה בשביל זה יש לה אמא/אבא כאילו תחשבי זאת הייתה את מי היית מעדיפה שיגידו לך דבר כזה חברה טובה או אמא/אבא?
יכול להיות שיש לה קשקשים ולא כינים , פשוט תהיי ישירה
שואל השאלה:
אבל אני לא מסוגלת להיות לידה
ואז היא סתם נעלבת כשאני מתרחקת
אבל אני לא מסוגלת להיות לידה
ואז היא סתם נעלבת כשאני מתרחקת
אנונימית
שואל השאלה:
ואני רוצה לומר לה בשביל טובתה
ואני רוצה לומר לה בשביל טובתה
אנונימית
פשוט תגידי לה.
תגידי לה יש לך משהו על הראש והיא תרוץ לבדוק את זה
אנונימית
זה יהיה מעליב אבל יש לך 2 אופציות:
או לומר לה את זה דוך בפנים ולהדגיש לה שזה לטובתה
או לדבר על הנושא בצורה עקיפה ולשלב את זה בשיחה איכשהו
או לומר לה את זה דוך בפנים ולהדגיש לה שזה לטובתה
או לדבר על הנושא בצורה עקיפה ולשלב את זה בשיחה איכשהו