6 תשובות
זה בסדר
כן זה ממש סבבה אבל קודם כל שהכלבה תיקלט
כן, אם את יודעת איך לטפל בהם כמו שצריך.

ומי שמעליי, צריך להשאיר את הגורים עם אימם לפחות עד גיל חודשיים! גיל חודש זה ממש מוקדם מדי
נכון וזה לא כדאי להשאיר חודש חודשיים אלא זה חובה!
לא. מצב הכלבים בארץ גם ככה גרוע, אסור להוסיף עוד ועוד כלבים, זה מוסיף עוד ועוד עומס שכבר הרבה יותר מדי עמוס. אם הם רוצים כלב, שילכו ויאמצו, אבל לא להביא עוד...
אנונימי
נכון אנונימי