16 תשובות
לי היהה תזכירי על מה את מדברת?
היה בסדר לעומת ה2 הראשונים שעשיתי זה מועד 4 שלי
שואל השאלה:
הבגרות על השירי רקע וואי זה היה משהו
אנונימית
שואל השאלה:
וואו מועד 4 יפה שלך לנו זה ה1
אנונימית
חחח 3/4 לבנתיים נכשלתי
מקווה שעכשיו עברתי
שואל השאלה:
מקווה בשבילך ובשבילי
אנונימית
יאא בהצלחה לךך פעם רביעית לא גלידה
ובהצלחה לנוו
אחזה שירי רקע?
היה קטע על ספרי אודיו
שואל השאלה:
בין ההשמעה הראשונה לשנייה אצלנו שמו שירי רקע כזה בין לבין וזה היה מחרפן לא יודעת אם בכוונה אבל זה היה חלק מההשמעה
אנונימית
אהה לי לא הייתה השמעה היה לי אוצר מילים
שואל השאלה:
שיחקת אותה
אנונימית
חחח את האמת שכןן חוץ מזה שלא הייתי בטוחה במילים אבל אני בטוחה שזה יותר סבבי מהשמעה
בכל מקרה יש לי הרגשה טובהה שנצליח בע"ה❤❤
שואל השאלה:
אם תזכרי תעדכני אם עברת אני אראה גם אופטימיות
אנונימית
חחח בדוק!
מחשבה בוראת מציאות אעדכן תשתדלי גם את לזכור:)
לא הלך כזה טוב,
ניגש כנראה למועד ב'