11 תשובות
כי זה אובר כזה
אני אישית לא רואה כלום חוץ מיוטיוב
אנימה זה דבר מדהים יש גם כל מיני סוגי אנימציות, אנימה יכול להיות מרגש, מצחיק, עצוב, רומנטיקה ועוד הרבה.
אנימה לדעתי גם יכול פשוט להביע רגשות הרבה יותר טוב משחקנים אמיתיים כי הם משחקים, ואנימה זה מצוייר אז זו הדמות עצמה.
מי שאומר שהוא ראה אנימה והוא לא אוהב הוא כנראה ראה אנימה שהיא לא הסגנון שלו..
כי אנימה זה פשוט טוב.
וזה גם קצת מעצבן אותי שאומרים שאנימה זה או טרנד או גרוע לפני שאנשים בכלל סיימו אנימה אחת או שתיים כי כמו שאמרתי כל אחד מתחבר לסוג שונה של אנימה.
אז בבקשה אל תשפטו
שואל השאלה:
אני ראיתי אינויאשה ודראגון בול שזה נחמד זה טוב אבל לטעמי זה פשוט לא מתקרב לשום סדרה מוצלחת עם שחקנים אמיתיים שמשחקים טוב
אנימה בעיניי זה כמו שאני אתחיל לראות טלאטביז בגיל 17 זה פשוט לא מתאים
כל אחד ומה שהוא מתחבר אליו
אני ספציפית מעדיפה אנימה על סדרות רגילות:)
באנימה יש דברים מגוונים ומיוחדים יותר מבעולם האמיתי כביכול.

אני לא אוהבת את כל הסגנונות באנימה... יש את החלק הארוטי עם כל ה.... ויש את הנורמלי שזה פשוט פנטזיה וחיים נורמלים של בני אדם. כשאני רואה אנימה אני מרגישה כאילו אני בעולם אחר, רחוק מכל הצרות, מקום שבו באמת הייתי רוצה לחיות, יש שם חברויות לא מהעולם הזה! עבורי זה כל העולם שלי, כל חיי ורצוני! אבל אני לאט לאט מנסה לעשות הפסקה כי אני מתחילה להבין שבחיים לא אהיה לי חיים כאלו וזה פשוט שובר לי את הלב ומכניס אותי קצת לדיכי.. (זה פשוט מקום הנוחות שלי והוא גורם לי כל פעם להתרגש ולבכות מחדש ❤)
אם תראה/י את זה אולי תבין/י
https://vm.tiktok.com/zsjsay6kj/

https://vm.tiktok.com/zsjsayevk/

https://vm.tiktok.com/zsjsayehw/

זה למה אני ממליצה לראות אנימה. אולי תרגיש זהה אם תנסה .. חיחי
פותח הנושא, הסדרות שציינת הן שונניות ועוד יחסית ישנות, מן הסתם שזה לא יתקרב לאיזו סדרה מוצלחת שעכשיו תראה בנטפליקס...

עכשיו אתה שואל למה לראות אנימה אם אפשר לראות משהו עם שחקנים אמיתיים?
במדיום של האנימנגה יש המון תוכן שלא תקבל בסדרות רגילות, קונספטים מגניבים שעוברים את גבול המציאות, תכנים מגוונים, תרבות שונה, שפה שונה וכמובן האנימציה, כמו שבסרטים יש "אפקטים" עם מסך ירוק, פה יש את האנימציה והיופי בהנפשה. שלוקחים סטודיו טוב רואים כמה עבודה מושקעת בהנפשה (לדוגמה יופו).

אגב, יצא לך פעם לראות סרטים שמבוססים על אנימה? יש כבר לא מעט אדפטציות לייב אקשן, אם ניקח לדוגמה את death note נוכל לראות בבירור שהאנימה>לייב אקשן בפער, למה הפער? הריי זה עם שחקנים אמיתיים, איטרקציה אמיתית ובלהבלהבלה נכון? כי אנימה זה עולם אחר ויש את הקסם שתוכל למצוא רק בעולם הזה, אם תלך לראות את הדירוג של הסרט ואז את של הסדרה אולי יעלה לך סימן שאלה ותיסתקרן לצפות.

תמיד יהיה מה למצוא באנימה, כל אחד/ת והכוס תה שלו, לשלול רק כי זה אנימציה/לילדים זה מגוחך.
האווירה שונה לגמרי,אנימה זה יותר מרגיע וזה גם מעלה את האנדרנלין כל פעם שיש איזה קטע של מתח כזה וזה ממש כיף.
התחלתי לראות אנימה בערך לפני שבועיים וזו אווירה שונה לגמרי מלראות שחקנים אמיתיים
1. יש הרבה אנימות שטובות יותר מסדרות עם שחקנים.
2. אני לא אוהבת סדרות עם שחקנים כי אני שונאת שהם משחקים גרוע ושמים לב.
3. אל תשפוט רק לפי האנימות שראית, זה לילדים. תראה אנימה שמתאימה לגיל שלך ותבין.
לפעמים בשחקנים אמיתיים אי אפשר להעביר את המסר או את הסדרה בצורה שרוצים.
שם אתה שולט בהכל במה שיגידו איך יראו ויראה הכי אמיתי ולא מזוייף כמו במלא סדרות שראיתי שהשחקנים משחקים על הפנים שזה יוצא קרינג.
מעבר לזה זה אומנות ליצור את האנימציה יש מלא אנשים שאוהבים אנימה בגלל הציור והיצירתיות שבדבר. ומעריכים אומנות.
ומה זאת אומרת תסריט טוב? יש מלא אנימה עם תסריטים מעולים לא ניראה לי שראית כמות מספקת של אנימה כדי לאמר שהתסריטים בסדרות לרוב יותר טובים. למרות שזה עיניין יחסי לחלוטין.
ולא זה לא אנטרקציה אמיתית לא בסדרות ולא באנימה.