7 תשובות
אין מה לעשות תיהיי ערה כי אם תחזרי לישון עוד מעט את לא תקומי ב7
תלמדי עכשיו כמה שתצליחי ומה שיהיה יהיה
תנסי למשוך כמה שיותר
תנסי למשוך כמה שיותר
שואל השאלה:
תודהה
אז לא לישון?
תודהה
אז לא לישון?
לא לישון
מקרה אבוד צר לי לאכזב
שואל השאלה:
אני לא אצליח כל הלילה כי לא ישנתי כזה הרבה הלוואי ויכולתע
אני לא אצליח כל הלילה כי לא ישנתי כזה הרבה הלוואי ויכולתע
להיות ערים
באותו הנושא: