8 תשובות
קובה זה לא טעים
אף פעם לא אכלתי קובה, אבל אני יודעת מה זה.
סבתא שלי מכינה לי כל בזמן קובה אדומה ולפעמים קובה מרוקאית על מה את מדברת אין כזה דבר שמישהו לא יכיר
זה מאכל עם בשר/עוף כלשהו? אז לא.
^^חייב לציין שקובה אדומה וגם קובה בורגול טעימה אבל אני נוטה יותר לקובה אדומה בתור עיראקי שגדל כל שישי עם זה
^^קובה יכול להיות גם צימחוני יצא לי לאכול כאלה והם גם טעימים
אה וואלה.. האמת לא טעמתי בחיים, גם לא ראיתי מה זה רק שמעתי על זה
אין לי מושג מה זה