5 תשובות
לוותר.. לא כדאי להיכנס לזה אם את חושבת שיש לו מישהי
תנסי להמשיך הלאה זה שווה את זה
לא סתם נפרדתם..
תנסי להמשיך הלאה זה שווה את זה
לא סתם נפרדתם..
שואל השאלה:
אבל יש סיכוי שזאת אחותו
כי הוא אמר לי שיש לו אחות אבל אף פעם לא פגשתי אותה..
אבל יש סיכוי שזאת אחותו
כי הוא אמר לי שיש לו אחות אבל אף פעם לא פגשתי אותה..
אנונימית
תפעילי קצת סטוקינג ותבדקי..
שואל השאלה:
אוי אני שונאת את זה
אוי אני שונאת את זה
אנונימית
התשובה נמצאת בגוף השאלה
יש סיבה לזה שהוא נהפך לאקס .
אין מה לנסות לחזור לקשר שהסתיים זה רעיל מידי ואפילו יפגע בך . תתקדמי הלאה
יש סיבה לזה שהוא נהפך לאקס .
אין מה לנסות לחזור לקשר שהסתיים זה רעיל מידי ואפילו יפגע בך . תתקדמי הלאה
באותו הנושא: