התחברות
הרשמה
למה יש אנשים שחושבים שהמוות הוא מקום יותר טוב?
מה אנשים חושבים שיהיה אחרי המוות? איזה מקום טוב יותר?
26 במאי 2021, 19:27
העולם
מוות
2 תשובות
יש אנשים שמאמינים שאנשים טובים שמגיעים לגן עדן אחרי המוות.
נַעֲרָה שׂוֹרֶדֶת
אנשים שבאמת רע להם פה מעדיפים כל מקום אחר שהוא לא פה
פ
פסיכופתית, מוריד?
באותו הנושא:
למה עדיין יש אנשים שחושבים שגברים יותר חזקים מנשים?
למה יש אנשים שחושבים שעליהם להיות נאמנים למישהו יותר מאשר לקב"ה?
לכל האנשים שחושבים שצריך לעשות עונש מוות למחבלים.
למה יש אנשים שחושבים של אנשים שהגיעו מאפריקה יש יותר גדול מאנשים "רגילים" .
למה יש אנשים שחושבים שיש יותר רוסים מאשר הודים בעולם?
מי אתם אנשים שחושבים שהם יותר טובים מאחרים?
יש פה אנשים שחושבים שאיך פגשתי את אמא יותר מצחיק מחברים?
אני חייבת להבין - יש פה באמת אנשים שחושבים שגברים יותר טובים מנשים *בהכל*?
שוביניזם זה רק אנשים שחושבים שלגברים מגיע יותר או שזה גם אנשים שחושבים שלנשים מגיע יותר?
ידעתם שיש אנשים שחושבים שמחברת המוות זה רק סרט ולא אנימה?
מה אתם חושבים על אנשים שחושבים שהם טובים יותר מאחרים?