5 תשובות
אני נמצאת ואני עושה 10 יחדיות
זה קשה אבל המורה שלנו סבבה כזה
שואל השאלה:
עד כמה זה קשה מה החומר שאתם לומדים?
אנונימית
יש מדעי המחשב ויש הנדסת תוכנה, את שניהם עושים במגמה
מה מבניהם את מתכוונת?
שואל השאלה:
אני גם ב10 יחל בשניהם
אנונימית
אוקי אז בעיקרון אני לומדת במדעי המחשב יש בתי ספר שמלמדים לתכנת בשפת #c ויש שמלמדים ג'אווה. אצלנו לומדים #c (אבל זה דומה מאוד לג'אווה) ובהנדסת תוכנה אנחנו עובדים על איזשהו פרוייקט של בניית אתרים. כל אחד מהתלמידים פשוט בונה אתר, בזה גם ממש עוזרים לנו המורים והכל, וזה כמו הערכה חלופית

מדעי המחשב אני אוהבת ובלי קשר מכירה כמה שפות שלמדתי לבד, ויכול להיות שבגלל זה קל לי, אבל בהנדסת תוכנה יותר קשה (לפחות לי)

שורה תחתונה- מחשבים זה דבר מעניין מאוד וכדאי לך ללכת למגמה הזאת.
אם יש עוד שאלות- תשאלי בכיף
בהצלחה