21 תשובות
בהתחשב בזה שאני עכשיו בכיתה - בסטיפס.
לא כל כך...
לא כל כך...
לא במיוחד אכפת לי מהכיתה שלי.אז לא מזיז לי.
לא , יש כאילו שכבר גילו.
האמת שהרוב לא מכירים סטיפס.
האמת שהרוב לא מכירים סטיפס.
הם כבר יודעים
כן
לא , אני הרגע בסטיפס ומסביבי הכיתה שלי
חצי כיתה בסטיפס...
לא כל כך אכפת לי...
לא כל כך אכפת לי...
לא דפאק
קצת, כי אני בעצם מדברת כאן על הנטייה מינית שלי ועל דברים אחרים שלא הכי הייתי רוצה שהם ידעו.
שיהנו
לא, אני רק לא רוצה שיגלו איזה משתמש שלי כי יש לי בתמונה דגל שהוא חלק מלהט"ב ולא יצאתי מהארון עדיין.
אנונימית
חוץ מזה, לא אכפת לי.
אנונימית
כן, אם הם יגלו עולמי ייחרב
קצת
למה אני צריכה לפחד מזה?
אני בכיתה בסטיפס אבל אם ימצאו את החשבון עצמו *בסטיפס* אני אמות
לא אכפת לי שידעו שאני בסטיפס אכפת לי שידעו מה המשמש שלי ......
כן. היום גיליתי ששתי חברות שלי גם בסטיפס אבל הם חברות טובות אז
כן, סטיפס זה לילדים מוזרים
אנונימי
ואוי אם מישהו שאני מכירה יגלה את המשתמש שלי אני מתה .!!!!
באותו הנושא: