13 תשובות
הוא מצוין, אהבתי אותו מלכתחילה
חחח לא נעים להגיד אבל זה קרה לי עם אוקראינה.
את השיר של איטליה ממש לא אהבתי. אולי בגלל שאני אוהבת רוק אז אני יותר ביקורתית, אבל בעייני זה סתם שיר מאוד *מאוד* לא מקורי של ילדים מתלהבים.
וצריך להוציא רוק מהארוויזיון דחוף.
את השיר של איטליה ממש לא אהבתי. אולי בגלל שאני אוהבת רוק אז אני יותר ביקורתית, אבל בעייני זה סתם שיר מאוד *מאוד* לא מקורי של ילדים מתלהבים.
וצריך להוציא רוק מהארוויזיון דחוף.
בול מה שאמרת עכשיו
אני מעדיף את השיר של אוקראינה
אני מעדיפה של מלטה, של קפריסין
של פינלנד היה הכי טוב hands down
של איטליה לא היה רע בכלל
^^^^ אני לא חושב שזה שיר של מתלהבים, כאילו כן הוא לא הדבר הכי מקורי בעולם אבל לסגנון שהוא, הוא עשוי סבבה לגמרי.
של אוקראינה גם מאוד מאוד אהבתי זה היה כזה שונה ומיוחד
של איטליה לא היה רע בכלל
^^^^ אני לא חושב שזה שיר של מתלהבים, כאילו כן הוא לא הדבר הכי מקורי בעולם אבל לסגנון שהוא, הוא עשוי סבבה לגמרי.
של אוקראינה גם מאוד מאוד אהבתי זה היה כזה שונה ומיוחד
^לא שיר של ילדים מתלהבים? להוריד שורה באמצע שידור חי באירופה- מה זה אם לא ילד מתלהב? בדיוק ההגדרה
^לא ראיתי את השידור החי... רק שמעתי את השיר בגרסת אלבום שלו
אבל גם אם כן זה כבר לא קשור לשיר עצמו
אבל גם אם כן זה כבר לא קשור לשיר עצמו
נכון, זה לא קשור לשיר עצמו
אבל זה מוכיח את הנקודה שלי. שמדובר בילדים מתלהבים. מה שהם עשו זה לא רוק, אלא העתקה של כל מיני להקות. וגם בייצוג לא עבד להם.
אבל זה מוכיח את הנקודה שלי. שמדובר בילדים מתלהבים. מה שהם עשו זה לא רוק, אלא העתקה של כל מיני להקות. וגם בייצוג לא עבד להם.
לא כזה חושב שזה נכון, זה שיר שעשוי בצורה סבירה והוא סבבה לדעתי
זה שהייצוג וההופעה והשידור החי לא טוב לא אומר שהשיר לא טוב... אבל כן, ראיתי שהם כבר לא ספורטיביים החל מספירת הקולות או איך שלא קוראים לזה
זה שהייצוג וההופעה והשידור החי לא טוב לא אומר שהשיר לא טוב... אבל כן, ראיתי שהם כבר לא ספורטיביים החל מספירת הקולות או איך שלא קוראים לזה
כמו התשובה הראשונה
שואל השאלה:
הוא לא הוריד שום שורה עשו בדיקת סמים ויצא שהוא לא השתמש
הוא לא הוריד שום שורה עשו בדיקת סמים ויצא שהוא לא השתמש
באמת?^