5 תשובות
לא
שואל השאלה:
אז איך אין לי את זה
אז איך אין לי את זה
איזה עידכון? אני עם אייפון ואין לי שום דבר חדש...
שואל השאלה:
שאת יכולה להאיץ את המהירות של ההקלטות בלחיצה על התמונת פרופיל
שאת יכולה להאיץ את המהירות של ההקלטות בלחיצה על התמונת פרופיל
אהה כן יש לי את זה
זה מגניב בטירוף
זה מגניב בטירוף
באותו הנושא: