65 תשובות
או ממש מתקדם או במלחמה גרעינית
עולם שכולו תורה ומצוות, עולם המשיח.
נראה לי שאותו הדבר
רק עם דברים יותר חדשים
רק עם דברים יותר חדשים
יהיה מגניב
לא יהיה כיף
לפי מה שקורה כרגע כדור הארץ משתגע לא בטוח שהמין האנושי יהיה חי עד אז
מכוניות מעופפות, רובוטים שיהיו משרתים של בני האדם ויעשו כל דבר כרצונם, יותר מפעלים ותעשיות, ייצור המוני יותר של פריטים, העולם יעבור לצריכה של 100% חשמל ו 0% גז טבעי (במפעלים, במכונות התדלוק ובבתים).
העולם יהיה עם אנשים מפונקים שכל דבר שהם ירצו יהיה להם נגיש
העולם יהיה עם אנשים מפונקים שכל דבר שהם ירצו יהיה להם נגיש
אנונימי
עוד 100 שנה לא יהיה עולם אנחנו נחיה בעולם האמת הנצחי כאן זה העולם הזמני חחח סתם לא יודעת מה יהיה עוד 100 שנה
לדעתי לא יהיה עולם עוד מאה שנה בגלל התחממות האקלים/שואה גרעינית (כן אני יודע שאני פסימי)
אמא! החללית התקלקלה לא אשמתי שאין לי איך להגיע למצעד הרובוטים!
גאד, אנשים לא מבינים ציניות
גאד, אנשים לא מבינים ציניות
כן... הוא לא יראה כבר הרבה לפני
שסטיפס לא יהיה איטי ותקועה
אנונימית
רפואה מתקדמת
טכנולוגיה מתקדמת
כל אמצעי מלחמה מתקדמים
כל מה שאנחנו כיום משתמשים זה יהיה יותר מתקדם.
והחברה תיהיה חברה יותר מתקדמת(חברת מופת)
אני לא חושבת שהמשיח יבוא סליחה פשוט צריך שיקרה משהו חשוב מאוד בשביל שהוא יבוא ולא נראלי זה יקרה סורי יהודים.ות מאמינים.ות
טכנולוגיה מתקדמת
כל אמצעי מלחמה מתקדמים
כל מה שאנחנו כיום משתמשים זה יהיה יותר מתקדם.
והחברה תיהיה חברה יותר מתקדמת(חברת מופת)
אני לא חושבת שהמשיח יבוא סליחה פשוט צריך שיקרה משהו חשוב מאוד בשביל שהוא יבוא ולא נראלי זה יקרה סורי יהודים.ות מאמינים.ות
נקווה שעד אז המשיח יבוא, והעולם יהיה טוב. וגם אם לא פשוט נקווה שכולם יהיו שמחים והרפואה והטכנולוגיה יתקדמו.
או שכולנו נמות :)
או שכולנו נמות :)
דקה אני בודק
אף אחד לא בטוח שבכלל יהיה עולם
לא יהיה עוחם בגלל זיהום אוויר
מאוד בטוחה שלא יהיה עולם, ההתחממות תהרוס אותו לפני כן.
כנראה יושמד
לפי הערכה שלי, לטוב ולרע, עולם טבעוני, בשר וחלב מתורבתים. שוויון זכויות בין כל המגדרים, ללא סוגנות, ללא גזענות, מיעוטים מהאנשים שיהיו סוגניים וגזענים, מדינה פלסטינית לצד מדינה יהודית, מפלס המים יעלה, חום קיצוני בלתי נסבל, זעזוע ממה שאנשים היום עושים לבעלי חיים ומאנשים שממנו את זה, שוויון בין כולם.ן, פלסטיק בכמות מועטה מאוד או בכל לא, הרבה אנשים יכנסו לכלא סוף סוף ויקבלו את מה שמגיע להם, ביבי יעוף ועוד.
u2 היא להקת רוק אירית מדבלין, אשר נוסדה ב-1976. חברי הלהקה הם בונו, דה אדג', אדם קלייטון ולארי מולן ג'וניור. היא נחשבת לאחת מלהקות הרוק המצליחות בעולם מאז שנות ה-80 של המאה ה-20, ופעילה פוליטית במיוחד בהקשר של זכויות אדם.
מסכימה איכ איך שאנשים מזהמים אצ העולם ולא חושבים כל הפלסטיק תעשיית הבשר בגדים הזמנות אינטרנט באמת לאנשים היום אכפת רק מכסף ומעצמם
בחרו בחמלה הלואי שזה מה שיהיה ואנשים יתחילו להבין
אני כל כך מסכימה איתך
יש המון אפשריות !
יש סיכוי שתהיה מילחמ עולם 3 ורוב האוכלוסייה בעולם תמות
יש סיכוי ההתחממות הגלובלית תיגדל ולא יטפלו בה ואז יהיה קשה לחיות בכדור הארץ ומינים של בעלי חיים יתחילו להיכחד (נ.ב עשיתי על זה היום מיבחן בגאוגרפיה חחח)
ויכול להיות שפשוט נמשיך להתפתח ואנחנו עדיין נהיה בחיים שם כדי ליראות את זה.
בקיצור אי אפשר מה לדעת מה יקרה בעתיד ... הוא בילתי צפוי ! פשוט תהנה מהרגע ותעשה חיים כי יש סיכוי שאחרי זה תמות ואף אחד לא יזכור אותך אז פשוט תהנה מהחיים שלך.
יש סיכוי שתהיה מילחמ עולם 3 ורוב האוכלוסייה בעולם תמות
יש סיכוי ההתחממות הגלובלית תיגדל ולא יטפלו בה ואז יהיה קשה לחיות בכדור הארץ ומינים של בעלי חיים יתחילו להיכחד (נ.ב עשיתי על זה היום מיבחן בגאוגרפיה חחח)
ויכול להיות שפשוט נמשיך להתפתח ואנחנו עדיין נהיה בחיים שם כדי ליראות את זה.
בקיצור אי אפשר מה לדעת מה יקרה בעתיד ... הוא בילתי צפוי ! פשוט תהנה מהרגע ותעשה חיים כי יש סיכוי שאחרי זה תמות ואף אחד לא יזכור אותך אז פשוט תהנה מהחיים שלך.
אמן שרוב האוכלסייה תמות שרק אנשים שאכפת להם ישארו
פרכית, תודה
דקה תנו לי להכנס למכונת זמן שלי לבדוק...
שיט התקלקלה, מה שבטוח זה שגם אז אף אחד לא ירצה לשכב איתי
שיט התקלקלה, מה שבטוח זה שגם אז אף אחד לא ירצה לשכב איתי
יגיע המשיח
הוא כן יהיה כי תהיה תחיית המתים ברגע שהמשיח יגיע^^
עולם
שבו עדיין יעשו בחירות חמישיות כל פעם אפילו שמישהו כבר ניצח
שבו עדיין יעשו בחירות חמישיות כל פעם אפילו שמישהו כבר ניצח
העולם כנראה יחרב (זיהום כדור הארץ או מלחמה גרעינית? לא יכולה כבר לחכות לגלות) בעוד איזה שלושים שנה, אז אין כל כך למה לצפות :)
אי אפשר לדעת
אני מאמין שבתקופה הזאת כבר לא יהיה עולם
אני מאמין שבתקופה הזאת כבר לא יהיה עולם
עולם אנרכו קפיטליסטי
נתפלל שרובוטים שיעשו את השיעורי בית
הרבה יותר זבל!
תקלטו שהקטע של אופנה מהירה וצרכנות זה משהו שהתחיל רק בשנים האחרונות, ופעם לא היה את זה ועדיין הצלחנו להרוס את העולם.
אם נמשיך בקצב הזה, העולם בטח יהיה במצב מחפיר.
תקלטו שהקטע של אופנה מהירה וצרכנות זה משהו שהתחיל רק בשנים האחרונות, ופעם לא היה את זה ועדיין הצלחנו להרוס את העולם.
אם נמשיך בקצב הזה, העולם בטח יהיה במצב מחפיר.
ילדים בישראל לא ידעו מה זה פלסטין
טיול שנתי לירח
סתם כנראה שנעבור כדור או שנמות עם כדור הארץ
סתם כנראה שנעבור כדור או שנמות עם כדור הארץ
//\()/\\
בשליטת הבונים החופשיים
אווטאר אנג יציל את העולם
אני לא חושבת שהעולם והאנושות בכללי ישרדו עוד 100 שנה
אנונימית
המשיח יבוא אמן אמן
מבחינת יהדות, מקווה שעולם עם משיח ובית מקדש
מבחינה כללית, איך שרואים עכשיו: עומס אנשים, מצב סביבתי רע (ים מזוהם ואין יערות או חורשות ומלא אתרי טיולים) בקיצור, עולם שלא נרצה לגור בו
מבחינה כללית, איך שרואים עכשיו: עומס אנשים, מצב סביבתי רע (ים מזוהם ואין יערות או חורשות ומלא אתרי טיולים) בקיצור, עולם שלא נרצה לגור בו
כדוה"א לא יתאים לחיים ובני האדם יחיו בחלל או בכוכב לכת אחר
כמו במאה
כמו במאה
תלוי אם אנשים יתחילו לקבל שכל או לאבד אותו
אמאלה אנחנו אשכרה חיים על אבן וואו
יהיה כאוס,מלחמות,כדור הארץ יהרס,עכשיו הוא נראה מזעזע אז דמיין אפילו רק בעוד 20 שנה..המצב ילך ויתדרדר ואני לא חושבת שנצליח להתאפס על עצמנו,כי כמה שאנשים טובים מנסים לשמור על הסביבה וכו' ומנסים לעשות צדק זה לא תמיד עובד כי תמיד יהיו אנשים שיהרסו את זה,אז בדיוק ככה לגבי כל דבר אחר.
אני מקווה שיהיה טוב אבל אי אפשר לצפוֹת את זה,במיוחד בזמן שכזה במצב שלנו כיום.
בכל מקרה..אני לא חושבת שנשרוד.
אני מקווה שיהיה טוב אבל אי אפשר לצפוֹת את זה,במיוחד בזמן שכזה במצב שלנו כיום.
בכל מקרה..אני לא חושבת שנשרוד.
נהיה מתים
לפי התחזיות בשנת 2100 כדור הארץ יהיה קשה מאוד למחיה לבני אדם. בגלל ההתחממות הגלובלית
לא נראה לי שנשרוד
לא נראה לי שנשרוד
אסור לי לספר לכם, כי אז המשימה שלי בחזרה בזמן לעבר תיכשל ואתם תדעו שעומד להיחרב העולם
מצטערת להרוס,
אבל לא יהיה עולם עוד 100 שנה :)
אבל לא יהיה עולם עוד 100 שנה :)
i guess we will never know
עוד קצת דברים טכנולוגיים אבל פחות מגניבים מאלה שרואים בסרטים, עולם מזוהם מאוד, אנשים מסתובבים עם מיכל חמצן מטוהר ופילטרים שכמובן צריך לרוץ לקנות, טמפרטורות קיצוניות בחוץ אבל זה לא משנה כי בבגדים שלובשים על הגוף יהיה כוונון טמפרטורה, אנשים יהיו מסוגרים בעצמם ופחות חברותיים, לא יהיה צריך כוח אדם כי יהיו רובוטים לכן הרוב יעבדו מהבית או יהיו עצמאיים, הדתות יכחדו, העולם יהפוך למדינה אחת עם שפה אחידה ודגל אחיד
לא יהיה פה קיום,בגלל התחממות הגלובלית
יהיה בחירות 256
עולם שכולו תורה ומצוות הרגת xddd אז אם ככה אני אומרת שהדינוזאורים יחזרו ויהיה לי חלקת אדמה בצדק
אמ.. אני לא חושבת שיהיה אפשרי לצאת מהבית עוד 100 שנה עם החום שיהיה.. או שיש מצב שתהיה מלחמת עולם או משהו בסגנון וניכחד
אבל בואו נהיה אופטימים ונקווה שימציאו דרך להוסיף שכבות.לאטמוספרה או משהו
אבל בואו נהיה אופטימים ונקווה שימציאו דרך להוסיף שכבות.לאטמוספרה או משהו
המוסלמים ישלטו בעולם רק בגלל השמאל וכל המתייפייפים של העידן הזה
ויהיו המון פיגועים של מוסלמים
ויהיו המון פיגועים של מוסלמים
אנונימי
עד אז כבר תהיה מלחמת גוג ומגוג
המוסלמים הגיעו לכמעט 2 מיליארד בעולם
הם עוד מעט ישלטו על אירופה כי הם גדלים בקצב מטורף
אירופה שהייתה רוצחת יהודים במשך 2000 שנה שהיהודים עשו רק טוב לכלכלה שלהם ולא הזיקו פתחו בשיא צביעותם למוסלמים את שעריהם גם בגרמניה הנאורה אבל איך אומרים? הגלגל מסתובב
המוסלמים יעשו בשבילנו את העבודה ויחזירו לאירופאים על מה שהם עשו ליהודים במשך 2000 שנה.
הפיגועים הקשים שהיו בצרפת האירופאים יתרגלו לזה בעתיד כמו שאנחנו מתרגלים פה בארץ והם עדיין בשיא צביעותם לא אוהבים אותנו והרבה אירופאים קוראים לנו כובשים
מחכה ליום שהמוסלמים יכבשו את אירופה
כמובן שתהיה מלחמת גוג ומגוג מלחמה בין הנוצרים למוסלמים כי בסופו של דבר כל הדבר הזה שנקרא נאורות והתייפייפות מתישהו לאירופאים זה יימאס כי בכל ההיסטוריה של האבות שלהם הם תמיד שנאו זרים רק שהם עדיין תמימים ולא מבינים שתאי טרור איסלאמי צומחים שם והם רדומים
המוסלמים הגיעו לכמעט 2 מיליארד בעולם
הם עוד מעט ישלטו על אירופה כי הם גדלים בקצב מטורף
אירופה שהייתה רוצחת יהודים במשך 2000 שנה שהיהודים עשו רק טוב לכלכלה שלהם ולא הזיקו פתחו בשיא צביעותם למוסלמים את שעריהם גם בגרמניה הנאורה אבל איך אומרים? הגלגל מסתובב
המוסלמים יעשו בשבילנו את העבודה ויחזירו לאירופאים על מה שהם עשו ליהודים במשך 2000 שנה.
הפיגועים הקשים שהיו בצרפת האירופאים יתרגלו לזה בעתיד כמו שאנחנו מתרגלים פה בארץ והם עדיין בשיא צביעותם לא אוהבים אותנו והרבה אירופאים קוראים לנו כובשים
מחכה ליום שהמוסלמים יכבשו את אירופה
כמובן שתהיה מלחמת גוג ומגוג מלחמה בין הנוצרים למוסלמים כי בסופו של דבר כל הדבר הזה שנקרא נאורות והתייפייפות מתישהו לאירופאים זה יימאס כי בכל ההיסטוריה של האבות שלהם הם תמיד שנאו זרים רק שהם עדיין תמימים ולא מבינים שתאי טרור איסלאמי צומחים שם והם רדומים
אנונימי
נכון כמעט כל המוסלמים בעולם תומכים בפלסטין? כמו מין אחווה כזאת בין מוסלמים למוסלמים? גם אם מדובר בטרוריסטים כמו ארגון חמאס עדיין המוסלמים יתמכו בטרוריסטים וראינו בטיקטוק את הכח שלהם
אז זוכרים שמוסלמי ערף ראש למורה הצרפתי נוצרי שלו מבית הספר בטענה שהוא פגע בנביא מוחמד (ובסוף הסתבר שהמורה לא פגע בשמו של הנביא מוחמד)
אז גם פה יש אחווה מוסלמית, ארדואן פאקינג תמך במוסלמי שערף את הראש לנוצרי ופגע בנשיא צרפת ונשיא צרפת מקרון פשוט התקפל כמו אירופאי פחדן
המוסלמים יעשו מה שהם רוצים בעתיד כי השמאל נותן להם לגיטימציה לעשות מה שבאלהם כי הם מוסלמים וכולם מפחדים מהם ואוי ואבוי למי שיעז לבקר אותם. אפילו פה במדינה השוטרים מפחדים מהם. התירוצים של מפכל המשטרה והתקשורת השמאלנית זה "בן גביר אשם"
וְהוּא יִהְיֶה פֶּרֶא אָדָם יָדוֹ בַכֹּל וְיַד כֹּל בּוֹ וְעַל-פְּנֵי כָל-אֶחָיו יִשְׁכֹּן.
אז זוכרים שמוסלמי ערף ראש למורה הצרפתי נוצרי שלו מבית הספר בטענה שהוא פגע בנביא מוחמד (ובסוף הסתבר שהמורה לא פגע בשמו של הנביא מוחמד)
אז גם פה יש אחווה מוסלמית, ארדואן פאקינג תמך במוסלמי שערף את הראש לנוצרי ופגע בנשיא צרפת ונשיא צרפת מקרון פשוט התקפל כמו אירופאי פחדן
המוסלמים יעשו מה שהם רוצים בעתיד כי השמאל נותן להם לגיטימציה לעשות מה שבאלהם כי הם מוסלמים וכולם מפחדים מהם ואוי ואבוי למי שיעז לבקר אותם. אפילו פה במדינה השוטרים מפחדים מהם. התירוצים של מפכל המשטרה והתקשורת השמאלנית זה "בן גביר אשם"
וְהוּא יִהְיֶה פֶּרֶא אָדָם יָדוֹ בַכֹּל וְיַד כֹּל בּוֹ וְעַל-פְּנֵי כָל-אֶחָיו יִשְׁכֹּן.
אנונימי
בלי ביבי ):
יהיה רובוט עם ז*ן אמיתי
הבחורות ברחוב כבר יהיו ממש עם מספר חתיכות בד. אפילו ילכו ברחוב בלי בגדים וזה יראה טבעי לכולם .
הילדים והנוער משתלטים על העולם. בזמן שהם נעלו במרתף את ההורים .
אונס פשיעה מכות כל דקה
הילדים והנוער משתלטים על העולם. בזמן שהם נעלו במרתף את ההורים .
אונס פשיעה מכות כל דקה
אנונימית