7 תשובות
אם את קיבלת ציונים טובים בשאר המבחנים באמגלית כנראה קלא יורידו אותך
שואל השאלה:
^^ ^אני כיתה ז'
אנונימית
אם היה לך ציונים טובים כל השנה ואת תלמידה טובה לא יורידו אותך
קורה לכולם שיש פעם אחת ציון לא טוב
חחחח אני נשבעת שאני בדיוק באותו המצב כמוך
את בין הטובות, לא יורידו אותך בגלל מעידה אחת
הכל טוב, חוץ מזה כיתה ח לא משפיע בכלום
את יכולה לבקש לעשות מבחן חוזר/ לנסות לעלות בשנה הבאה
לא ניראלי שיורידו אותך כי מ-55 ומעלה זה נחשב עובר...